Tehnilise toe spetsialist

Vali õige vastus! Variantidega küsimustel võib olla mitu õiget vastust.

1. Tehnilise toe spetsialist hoolitseb selle eest, et klientide mured, mis puudutavad riist- või tarkvaraküsimusi, saaksid edukalt lahendatud.

2. Tehnilise toe spetsialist on reeglina esimene, kes kliendi murest kuuleb.

3. Tehnilise toe spetsialisti töö ei sisalda eriti suhtlemist, vaid seisneb pigem omaette nokitsemises.

4. Tehnilise toe spetsialist valdab keeruliste tehniliste mõistete tõlkimist “inimkeelde”.

5. Tehnilise toe spetsialist peab oma töö vilju kaua ootama.

6. Mis paneb tehnilise toe spetsialistil oma tööd tehes silma särama?

7. Tehnilise toe spetsialist peab olema tehniliselt pädev.

8. Edukas tehnilise toe spetsialist:

9. Sulle võib sobida tehnilise toe spetsialisti amet, kui:

10. Tehnilise toe spetsialistiks võib asuda otse koolipingist

11. Tehnilise toe spetsialistil on mitmeid valikuid, kuidas oma karjääris edasi liikuda.


Palun vasta kõikidele küsimustele!